woensdag 11 april 2012

Ding 29 Mobiel internet

Allereerst leuk dat deze opdracht precies in de week valt waarin ik een smartphone heb gekregen.
Wat kun je hier veel mee doen en " wat ik niet had verwacht", wat leert het snel. Logisch nadenken zegt mijn zoon.Je wilt iets schrijven en het toetsenbord komt tevoorschijn, je schuift je vingers uit mekaar en je vergroot het schermpje, gps, camera, duizenden apps, gerangschikt op genre, gratis , te koop, favoriet enz. Je zou bijna vergeten dat je er ook nog mee kan bellen.
Onze favoriete app is "Whats app". Hiermee kun je gratis berichtjes sturen, eventueel fotootje erbij, naar degene die deze app ook op zijn telefoon heeft. Ook leuk is de app, waarop je kunt zien waar de restaurantjes, pinautomaten ed te vinden zijn in de buurt waar jij je bevindt. Ga in ieder geval ook een app instaleren met betrekking tot de bibliotheek. Misschien is het ook handig als je een app kunt downlowden waar de bibliotheken in je buurt te vinden zijn, met de betreffende openingsuren, informatie, en het doorlinken naar hun catalogus. Maar misschien is deze er inmiddels ook al wel.
Het filmpje van de spiegel met touchscreen, en het filmpje waarop de huizen te vinden zijn die te koop worden aangeboden met alle informatie erbij gaat wel heel ver. Maar een paar jaar terug had ik ook niet gedacht dat ik nog eens in het bezit zou willen komen van een smartphone, dus je weet maar nooit.

1 opmerking:

  1. Ik 'krijg' nooit een smartphone... Grapje, mooi cadeau!
    Ja, zo zie je maar dat je je geen voorstelling kunt maken van hoe de wereld er over een paar jaar uitziet. Maar dit Ding sprak je dus wel aan! Flink geoefend neem ik aan, je komt vast nog veel meer leuke/nuttige apps tegen. Bibliotheken in de buurt incl. info is goed idee. Kijk eens rond of je er al eentje kunt vinden!
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen